mandag 21. september 2009

Julekveld i oktober?

Fant plutselig ut at Smashing pumpkins er i studio for å spille inn nye låter.
Dette er et skikkelig mastodontprosjekt. 44 sanger...

Sangene skal utgis i bolker på 4, slik at man kan laste ned sanger etterhvert som de er ferdig innspilt.

"Teargarden by Kaleidyscope" er det ikke så rent lite pretansiøse navnet, noe som i mine øyne gir assosiasjoner til "Mellon Collie and the Infinite Sadness".

Det har blitt annonsert at de første fire sangene skal slippes rundt Halloween, noe jeg tror er i slutten av oktober (jeg er ikke særlig stødig når det gjelder amerikanske kvasihøytider..ikke gidder jeg å sjekke heller..) Det beste av alt er at hver bolk med fire sanger i hver kan lastes ned gratis.
Slik ser Corgan for seg at prosjektet skal dekoreres.

Mens vi venter på dette, kan vi kose oss med en av de nye sangene som har blitt gitt ut fra Smashing Pumpkins



Herlig, herlig.
Pumpkins offisielle hjemmeside
Ta turen innom SP.com og les mer selv.

Nevnte jeg at det var gratis?
Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar