søndag 20. september 2009

Så, det er mulig å gjøre det slik altså?

Jeg er en Smashing Pumkins fan. Du kan si hva du vil om Smashing Pumpkins, men jeg synes alt som kommer fra Billy Corgan er genialt. Jeg likte til og med soloalbumet han kom ut med, og såvidt jeg vet er jeg den eneste som gjør det. Nå skal jeg ikke påstå at jeg har snakket med alle som har hørt "The Future Embrace", men det kan i virke som om at den plata fikk en heller kjølig mottakelse.

Uansett, jeg er såpass forfengelig at jeg synes det virket artig å gå rundt med en genser som hadde "Smashing Pumpkins" på brystet. Så jeg satte meg ned og søkte litt rundt på forskjellige sider. Utrolig nok, jeg tror bare jeg snublet innom 12 sider med lettkledde damer i utfordrende posisjoner først, men jeg fant en nettbutikk som solgte en genser med "Zeitgeist" logoen på.

Jeg tenkte meg ikke om to ganger, men bestilte med en gang.

Rastløs gikk jeg rundt og ventet. Butikken var i USA, så jeg regnet med at det kunne ta litt tid og at tollvesenet skulle snoke i pakken. MEN, det gikk fort. Etter litt under en uke satt jeg der med en stor brun pakke. Jeg åpnet den i full fart og der lå... en genser med "Alter Bridge" skrevet med store bokstaver. Hodeskalle og tribalwaves og hele pakken. Skuffelsen var stor, jeg regnet med at jeg bare kunne se langt etter SP genseren min.

Jeg tuslet slukøret tilbake til datamaskina, og skrev en betuttet mail til butikken som hadde sendt meg feil genser.

Hello.
I received a package from you today to my disappointment it did not contain the item I ordered.
I ordered 1 x Smashing Pumpkins "Zeitgeist" Zip Sweat (PK137) =3D $45.00

Color Black but got an "Alter Bridge" Hooded sweat instead.

I got nothing against "Alter Bridge" but I would like to get what I paid for. You got any solution to this? Regards



Høflig, ikke sant? Jeg kan når jeg vil ser det ut til...
Spørsmålet er om det lønnet seg?

Dear Paul,

We apologize for the mix up. We will have the PK137 shipped out today
Express Mail. You can keep the Alterbridge sweatshirt.

Sincerely,
FEA Merchandising
Customer Servic
De

Så det løste seg, og etter ytterlige et par dager, så kom rett genser i posten.

Hvorfor skriver jeg dette spør du?
Jo nå skal du høre.

Alter Bridge er jævlig kult. Det er helt sikkert ikke "rett" å like det nye "Creed", men Alter Bridge er kult.

Det viser seg at det finnes mange måter å oppdage "ny" musikk på. Å få tilsendt feil genser er bare en av mange.

1 kommentar:

  1. No e det jo passe lenge siden du skreiv det her, men det finnes mange måta å oppdage ny musikk på ja:o) få tips fra ei gammel klassevenninne om ei bok som blir skrevet (av en gammel klassekompis) (med gammel mene æ ikke som i alder, men som at vi gikk i samme klasse for lenge siden) - i allefall - så gå inn på bloggen, lese boka, å så kikke gjennom resten av bloggen også - å finne alter bridge!!konge!! ;O)

    SvarSlett